Swift

Oříškový sýr (pomazánka)


Máte rádi sýry? A ještě raději ty domácí, které si vytvoříte sami?



Já ano! Protože vím, co jím a jaké to má přesné složení :)

Dostala jsem od svojí maminky para ořechy, nevěděla jsem, co s nimi. A tak jsem koukala do všech svých kuchařek. A nakonec jsem našla recept v kuchařce od Elly (Lahodně s Ellou) na oříškový sýr z para ořechů.

Upravila jsem si jej a vznikl z toho luxusní sýr, který je použitelný nejen jako mazací sýr, jako pomazánka, jako dip k salátu a my s přítelem jsme si jej dnes dali k pečeným bramborám a grilované zelenině.

Tady je můj recept na ten skvělý sýr :)

Ingredience:
 para ořechy (asi 2 hrnky)
• olivový olej (4 lžíce)
• 1 sójový bílý jogurt
• sůl
• lahůdkové droždí (1 lžíce)
• česnekové koření (domácí směs)
• špetka pepře
• 1 lžíce citrónové šťávy
• 1 lžíce pampeliškového medu

Postup:
Postup neobnáší nic složitého. Jednoduše všechn ingredience dáme do mixéru a vše rozmixujeme na hladkou směs :)
Pak dáme sýr chladit do lednice v uzavřené nádobě. 



A pak už jen zbývá popřát dobrou chuť ^^

Mohlo by se Vám také líbit:

6 komentářů

  1. Vypadá to dobře :-) Akorát, jak je to s tím olivovým olejem? :-)

    • olivový olej (4 lžíce)
    • 2 lžičky olivového oleje

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečně Vás zdravím :)
    Omlouvám se za zmatek. Platí 4 lžíce olivového oleje, již jsem to v receptu opravila. Děkuji za upozornění :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam.. Skvělý recept, někdy zkusím :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neli, děkuji :) Dnes jsem ho využila také milsto pomazánky na jednohubky a doplnila ho olivami.

      Pěkný den ;)

      Vymazat
  4. Zrovna jsem ji zkusila, mnam, ta se ti povedla!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé :) To mě moc těší <3 Děkuji Vando.

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář, ať už je jakýkoli :)