Swift

Oříškový sýr č. 2


A tentokrát z kešu oříšků! :)


Jak jsem psala už včera, zastavila se na návštěvu moje sestřička. A protože jí oříškový sýr z para ořechů velmi chutnal, rozhodla jsem se, že udělám nějaký další sýr, tentokrát jsem měla doma kešu oříšky, tak přišla řada na ně.

Tento sýr jsem si jednoduše vymyslela a kupodivu chutná velmi dobře. Co je na jeho recept třeba?



Ingredience:

  • kešu oříšky
  • 1 uzené tofu
  • 2 lžíce olivového oleje
  • 2 lžíce rostlinného medu
  • citrónová šťáva
  • 1 lžíce sušeného česneku
  • 1 lžíce sladké papriky
  • sůl, pepř


Postup:
Všechny suroviny dáme do jedné mísy a vše rozmixujeme. Případně ještě můžeme dochutit podle potřeby.



Nechte si chutnat! Sýr je velmi chutný třeba na bagetě s olivami :) Můžete sýr využít i na přípravu jednohubek.

Mohlo by se Vám také líbit:

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář, ať už je jakýkoli :)