Swift

Karobela - domácí nutela :)

Často jsem měla chuť na něco sladkého, co by bylo přírodní, neobsahovalo by to cukr navíc a mohla bych si to vychutnat jako veganka.
A našla jsem to! Co takhle zkusit karobelu? Anooooo.

A protože jsem si recept, jako vždy, nemohla nechat pro sebe, zde ho s radostí přináším Vám:

Ingredience:
• balíček mandlí
• 200ml sójového mléka
• sáček datlí bez pecek
• karob podle chuti
• případně vodu podle konzistence

Postup:
Mandle rozmixujeme na co nejjemnější prášek. Poté přidáme sójové mléko, vypeckované datle a karob a vše rozmixujeme na hladkou krémovou směs (podle požadované konzistence přidáme vodu, ale nemusíme).
Vzniklou karobelu dáme do nějaké skleničky (já jsem si udělala skleničku podle svého designu, aby i vypadala pěkně) a uchováváne v chladu, nejlépe v lednici.

A pak už můžete karobelu mlsat, mazat na pečivo, palačinky apod. Mi velmi chutná a hned jsem ji vyzkoušela na palačinkách. Dobrou chuť!

Mohlo by se Vám také líbit:

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář, ať už je jakýkoli :)