Swift

Energie je třeba!

Když se ráno probudím, často mám žízeň a zároveň i chuť na něco dobrého sladkého. Poslední dobou nemám dokonce ani moc hlad. Proto snídám tuto parádu - smoothie!

Smoothies Vám dodají potřebnou energii ke zdárnému vstávání a lepší náladě. Já osobně jsem banánová, miluji je ve všech variantách a kombinacích. A ve smoothie nejraději buď samotné, anebo s datlemi. Což jsem si udělala zrovna dneska.

Ingredience:
  • 2 zralé banány
  • 200ml vody
  • 5 datlí

Postup:
Všechny ingredience dáme do mixéru a mixujeme tak, aby bylo smoothie krémové a nejlépe bez větších kousků (nejraději mám mini kousíčky nebo žádné). A výsledné smoothie můžete pít rovnou z mixérové lahve (to můžu třeba já), můžete si smoothie přelít do hrnečku, sklenice nebo do speciální skleničky, kterou vidíte na úvodní fotce (dostala jsem od sestřičky <3 Děkuji.).

K Vánocům jsem dostala smoothie mixer, takže mixování ovoce a jeho zpracování je větší hračka, než kdy dřív.

Těch kombinací ovoce a zeleniny je opravdu mnoho. Já se snažím využívat pravidla pro správné kombinování potravin, abych si nazatěžovala organismus a trávicí ústrojí.

A protože se blíží léto, bude všude hodně dobrého ovoce! a já se těším na melouuuuuuun.
Pěkný den s úsměvem!

Mohlo by se Vám také líbit:

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář, ať už je jakýkoli :)