Swift

Bábovka: bezlepková a vegan? Juchů!

Měla jsem dneska trochu smutný den, nebylo mi příliš dobře, tak jsem si ten den chtěla udělat sladší :)

Na internetu mnohdy najdete mnoho nápadů i inspirace. Jako já dnes. Díky slečne Terezky E. jsem dnes sobě i svému příteli osladila den a za to děkujeme.

Ingredience:
 2 hrnky kukuřičné mouky
• 1/2 hrnku oleje
• 1 zralý banán
• vanilkový cukr (+ cukr navíc podle chuti)
• 1 prášek do pečiva
• 1 hrnek vody
• kakao


Postup:
V míse rozšleháme olej, vodu a rozmačkaný banán. Poté přidáme mouku, cukr a prášek do pečiva a vše smícháme. Do vymazané a vysypané formy vložíme polovinu těsta, druhou část  můžeme smíchat s kakaem a poté také dát do formy.
Bábovku pečeme na 175°C asi 40 minut (je nutné bábovku hlídat).

U nás bábovka dlouho nevydržela a ještě jsem musela dělat druhou (smilch).

Přeji Vám dobrou chuť :)

Mohlo by se Vám také líbit:

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář, ať už je jakýkoli :)