Swift

Tenisčin muffinový koláč

Dnes jsem měla chuť na něco sladkého, něco, co bude lehké a vláčné. Nejlépe, abych si to mohla dát k teplému čaji, protože mlhavé a deštivé počasí ve mně vzbuzuje pocit chladu.

A tak jsem se rozhodla pro něco pečeného. Napadlo mě, že bych si možná dala muffiny, ale nechtěly se mi dělat (sním je většinou před tím, než je stihnu dát na talíř,vyfotit a naaranžovat), tak jsem přemýšlela dál...
A přišel skvělý nápad - využiji recept na muffiny, jen to dám do jedné formy jako koláč. Bála jsem se, že to nedopadne dobře, přece jen je to těsto určeno na mini muffiny, ne na jeden velký koláč.
Ale nakonec to stálo za to! Zmizl za jedno odpoledne a chutnal všem.
A proto připojuji recept, abyste si ho taky mohli vyzkoušet a výsledek ochutnat.
Ingredience:
  • 250g hladké mouky
  • 1 prášek do pečiva
  • 120g třtinového cukru (pokud nemáte, tak normální)
  • 1 vanilkový cukr
  • 70ml řepkového oleje
  • 250ml sójového mléka (můžete využít i domácí rostlinná mléka)
  • kakao
Postup:
Všechny sypké suroviny promícháme. Poté můžeme přidat olej a mléko. Co nejlépe směs zamícháme, aby v těstě nebyly hrudky a těsto bylo hladké (můžeme využít i mixér, ale není potřeba). Pak už jen přesuneme těsto do dortové formy nebo formy na koláče, polovinu těsta můžeme nechat klasicky světlou, druhá část může být s kakaem. Promícháním obou částí těsta (světlá a tmavá) špejlí můžeme vytvořit zajímavé obrazce, které po upečení vypadají velmi zajímavě a kreativně (to na tom mám moc ráda).
Dobrou chuť! ( A nesnězte to ještě teplé, bude Vás bolet bříško!)

Mohlo by se Vám také líbit:

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář, ať už je jakýkoli :)