Swift

Šťavnaté "lasagne"

Dnešní den začal s úsměvem na tvǎři a jinak tomu není ani teď. Na snídani jsem si vychutnala banánové smoothie, které prostě miluji, mohla bych si ho dávat každou chvíli.

Nedávno proběhla u nás v redakci soutěž o veganskou kuchařku Místo vejce banán, kde se soutěžilo ve dvou kategoriích - ve vegan receptech a vegan příbězích.
Vítězný recept - raw vegan cuketové lasagne - vypadal tak chutně, že jsem neodolala a dnes jsem se tímto receptem inspirovala.
A protože jsem byla chuťově v sedmém nebi, i když to byl vcelku zjednodušený recept, musela jsem ho dát sem pro Vás.

Ingredience:
• vegan sýr 
• okurka
• 2 sójové párky
• rajčatový protlak
• grilovací koření
• voda

Postup:
Na pánvi si orestujeme sójové párky, které jsme si předem nakrájeli na malé kousky. Můžeme okořenit grilovacím kořením, pak přidáme rajčatový protlak a trochu vody. Chvíli to mícháme, než se voda odpaří.
Na talíř dáváme plátky sýru, na to dáme rajčatovou směs, na to okurkové plátky, zase dáme rajčatovou směs a dále to střídáme podle toho, jak chceme a jak vysoké lasagne na talíři chceme.
Tolik mi chutnaly! Těším se na léto, protože to budeme mít cuketu ze zahrádky a další čerstvou zeleninu.

Nechte si chutnat!


Mohlo by se Vám také líbit:

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář, ať už je jakýkoli :)