Swift

Rychlá večeře - Uzené tofu na jogurtu s rajčaty a polníčkem

Dnes jsem v období oběda dělala slečnu řidičku tatínkovi, mamince a sestřičce Aničce. Sestřička bude mít zrekonstruovaný pokoj, tak si byla vybrat motiv plovoucí podlahy.


Po převezení podlahy k rodičům domů, jsem se u nich ještě zdržela na čaj. Čekala jsem totiž na svého mužíčka, až mi zavolá, že bude končit v práci a já pro něj budu moci přijet.

A tak jsem se domů dostala až v podvečer a pořádně hladová! Úplně jsem zapomněla vzít si i nějakou svačinku.

Proto jsem si to vynahradila touto mňamkou - tofu na jogurtu s polníčkem. O recept se samozřejmě podělím.

Ingredience:
• 1 uzené tofu
• 1 sójový jogurt (použila jsem Joya)
• koření (sladká paprika)
• 2 rajčata
• polníček
•olivový olej

Postup:
Postup není vůbec těžký. Tofu nakrájené na kostičky dáme na pánev. Okořeníme a pokapeme olivovým olejem. Až budeme se vzhledem tofu i jeho konzistencí spokojení, přidáme jogurt a nakrájená rajčata. Po promíchání můžeme servírovat a dozdobit polníčkem.

Já jsem první fotografii aranžovala s malým množstvím polníčku. Ale neodolala jsem mu, takže nakonec to dopadlo takto:

Dobrou chuť :)

Mohlo by se Vám také líbit:

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář, ať už je jakýkoli :)