Swift

Restovaný sójový párek s polníčkovým salátem a bulgurem

Žiji v rodině, kde je konzumace masa bohužel normální záležitostí. A tak jsem s rodinou nevečeřela, navíc jsem ještě neměla ani jídlo hotové. Měla jsem chuť na polníček, který jsem si koupila, na rajčátka a na párky. A jako přílohu jsem zvolila bulgur, který jsem už dlouho neměla.


Miluji na jídle, že může být pestré, barevné a krásné. Znáte to, když jíte očima? Já ano. Jím očima ještě před tím, než to všechno sním normálně. Takže si jídla vlastně užívám dvakrát. A doporučuji to zkusit taky :)

A jak toho docílit? Jednoduše všechna ta chutná jídla budete servírovat tak, jako by Vám je donesli v restauraci. A tam byste určitě nechtěli, aby Vám donesli nějaké "hatlapatla". Od doby, co jsem veganka, mě vaření a aranžování jídel baví mnohem více.

Co budete potřebovat, abyste si toto jídlo mohli taky připravit doma? Hned Vám to prozradím.

Ingredience:

  • bulgur
  • polníček
  • rajčátka
  • 2 sójové párky
  • olivový olej
  • šťáva z citrónu (trocha)
  • koření podle libosti
Postup:
Postup není vůbec složitý. Bulgur si uvaříme podle návodu, já do vody přidávám sůl a navíc i koření, bulgur má pak lepší chuť (alespoň pro mě). Sójové párky si nakrájíme na kolečka, dáme je okořeněné restovat na pánev. Mezitím si omyjeme polníček, nakrájíme rajčátko, to vše dáme do jedné mísy, kde přidáme trochu olivového oleje a citrónové šťávy a promícháme. Uvařený bulgur, restovaný párek a salát můžeme postupně připravit na talíř a potom servírovat.

Přeji Vám dobrou chuť!

Mohlo by se Vám také líbit:

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář, ať už je jakýkoli :)