Swift

Pečená řepa s balsamicem

Už jsem dlouho chtěla vyzkoušet pečenou řepu, ale nějak jsem se k tomu pořád neměla. Až jednou před pár dny mi kamarádka telefonicky řepu doporučila a já jsem na ni měla velkou chuť.

Tak jsem se dnes konečně dočkala a řepu dala do trouby. Výsledek? Nad mé očekávání!

Ingredience:
• řepa
• olivový olej
• sůl
• balsamico

Postup:
Řepu položíme do alobalu. Zalijeme trochou olivového oleje. Řepu zabalíme do alobalu a dáme ji asi na hodinu a půl do trouby na 200 °C. Po hodině a půl řepu vytáhneme z trouby, nakrájíme na tenké plátky, zalijeme balsamicem a případně posolíme a můžeme servírovat.

Já jsem si chuť pečené řepy velmi vychutnala, asi už jen proto, že jsem si dlouho řepu nedala (kromě do smoothie nebo zeleninové šťávy).

Mohlo by se Vám také líbit:

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář, ať už je jakýkoli :)