Swift

Květákové placičky s jogurtovým dipem

Jako milovnice květáku zkouším pořád nějaká jídla, která obsahují květák.

Miluji smažený květák. Květákovou polévku a v neposlední řadě i květákové placičky. Nemůžu se květáku nikdy nabažit. Mnohdy se tak přejím, že se ani pohnout nemůžu.(smích)
Dnes jsem si byla zabruslit, využila jsem krásného počasí se sluníčkem a volného dne.

A tak jsem si na oběd udělala ty úžasné placičky a k nim jsem si přidala polníček s jogurtovým dipem ^^ Prostě dobrota.

Ingredience na květákové placičky:
květák
• trocha hladké mouky
• koření
• chlebová strouhanka

Postup:
Uvařený květák rozmixujeme nebo rozdrtíme. Přidáme trochu mouky. A tvoříme placičky, které nakonec obalíme ve strouhance. A už jen orestujeme na pánvi.

Ingredience na dip:
bílý sójový jogurt
• koření - sladká paprika a provensálské koření
• připadně sladidlo

Postup:
Všechny suroviny smícháme. Vznikne nám lahodný dip.

A teď už můžeme servírovat s polníčkem. Nechte si chutnat. Mě zase bolí bříško, tak to s těmi placičkami nepřežeňte jako já.

Mohlo by se Vám také líbit:

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář, ať už je jakýkoli :)