Swift

Chutné fazole v rajčatové omáčce

Ačkoliv jsem v rodině jediná, která se stravuje vegansky, můj přítel mne v tom podporuje a kolikrát má i skvělé nápady :)
A dnes tomu nebylo jinak, dostal chuť na fazolový toast, tak jsme se do toho dali.

Ingredience:
1 plechovka bílých fazolí v rajčatovém nálevu
• cibule
• půlka lžičky koriamdru
• půlka ličky mletého kmínu

Postup:
Nakrájíme si cibulku na co nejmenší kousky a dáme ji na pánev, aby nám zesklovatěla. Přidáme koření, kterým se cibule provoní (nám voněl celý domov), pak přidáme fazole (případně můžeme přidat i nakrájená sušená rajčátka - přítel si dal, já jsem na ně dnes neměla chuť) a necháme prohřát. Po chvíli, kdy nám zhoustne i omáčka, můžeme servírovat v misce (tak jsem si servírovala fazole já) nebo si je dát na oblíbené pečivo (tak si servíroval fazole přítel).

Dobrou chuť! My bychom si ještě přidali, ale vše jsme už snědli :)

Mohlo by se Vám také líbit:

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář, ať už je jakýkoli :)